Yün Örgü Patiklerimizin Kaymaması İçin Ne Yapmalıyız - en yeni örgü bere modelleri,2020örgü modelleri,en yeni bayan örgüleri,en yeni bebek örgüleri

Yün Örgü Patiklerimizin Kaymaması İçin Ne Yapmalıyız

Yün Örme Patiklerimizin Altının Kaymaması İçin Ne Yapmalıyız ?
Yün Örme Patiklerimizin Altının Kaymaması İçin Ne Yapmalıyız ?
Kışın çocuklarımız için ve benim gibi ayakları çok üşüyen yetişkinlerinde çok sık tercih ettikleri el örgüsü patiklerin parke zeminlerde kaymaması için ne yapmalıyız die bir süredir araştırma yapmaktaydım.Ve işte sonunda buldum.(= Bulur bulmazda siz misafirlerimizle paylaşayım istedim.Eminim bir çoğumuzun çok işine yarayacaktır.
Bu kayma durumunu önlemek için, kabaran kumaş boyaları var, onlarla altına noktacıklar yapıp daha sonra fön makinesiyle ısıtarak, kaymazlık sağlayabiliriz patiklerimiz için.
Bir başka pratik bir yöntemde Kaymayı önleyen çorapların altındaki o kaymazları (ben öyle diyorum:)) kesip, çocukların patiklerinin altına dikebilirsiniz.
Diğer bir yöntemde silikonla noktalar yapmak ama iyi sonuç vermiyor. Kabarık kalıyor.
yapacak olanlara şimdiden kolay gelsin….(=

Yorum Gönder

0 Yorumlar